-I Am This -

Alla inlägg under oktober 2007

Av Lepjuke - 22 oktober 2007 16:05


Sikken fredag det vart haha!..

jag och magnus måste ha varit fullast på hela primero

sen fick magnus ledas hem :D

Lördagen blev det inte mkt gjort ...sov bort halva dagen

Och när man började känna sig som folk igen var det sena natten!

jah! och vad gör man nu då ...sitter och väntar på en Italiensk kund som inte kan engelska


.. hade dom tänkt sig att jag ska prata italienska med han!

kommer nog slänga nycklarna på han och sticka.!

haha näe fy fan nu vill jag hem!!!

hua

Av Lepjuke - 20 oktober 2007 21:10


.. . och otroligt Bakis !

Av Lepjuke - 18 oktober 2007 19:41



 Rest in Peace


 walle,.

Av Lepjuke - 17 oktober 2007 18:32


Japp jag har en snigel på ögat eller så är jag Onaturligt trött!

fick nyss reda på att det blir spelning i helgen ..tur att Mank såg det

www.dreams.nu

hahaha man har stor koll..

Av Lepjuke - 15 oktober 2007 17:48


 jah ny vecka ..nya tag .


skulle inte ha något emot att bli sjukskriven ett par veckor

jag har ingen ork till att jobba ..åh andra sidan är det mycket jag inte orkar just nu hah!.


näe nu ska jag ta o fixa lite musik !. .. om jag orkar :Þ


Av Lepjuke - 11 oktober 2007 20:00


Nu jäklar bli det att spara pengar!!

måste bara ha DEN!! allen & heath Xone3D


oj oj oj sikken apparat!

Av Lepjuke - 10 oktober 2007 12:16


Så ska det finnas vinter & sommar .. inget trams där i mellan

inga uppförsbackar ska finnas., bara nedförsbackar haha!

och fler dagar som denna ..så man slipper jobba heeeela dagen!.



over n out.!

Av Lepjuke - 9 oktober 2007 09:50


Mer höst och ännu kallare blir det.. Ucsh!

jaa nu har man jobbat heeeeela helgen .,. så nu har man

en massa lediga helger att se fram emot .....Pfffffttt! hahahahahahaah!!!!

jäkla tråk.. kanske skulle börja träna något igen , vart sugen när jag satt och kollade på massa sjukt gammla bilder :)


aja nu ska jag ut och frysa mer!  tjao!.

Skapa flashcards