-I Am This -

Alla inlägg under november 2007

Av Lepjuke - 29 november 2007 19:14


 ojojoj kom på mig själv när jag hade gjort en kopp te

 och läst ett par kapitel i en bok..

VA i hela helvette!


sen när började jag dricka te!

och framför allt NÄR började jag läsa böcker

sånt höll man bara på med i skolan


man börjar bli gammal åh grå :p


näe nu ska jag gå och bygga lego . So long fools!

Av Lepjuke - 26 november 2007 18:28


 Jiiiiiihaaa!  snart tisdag..

inte för att det händer något speciellt då! .. men man slipper måndagen iaf.

jisses vad nice det skulle vara men veckor utan måndagar :D


Helgen då..  blev smått galet på fredagen..

sen mådde man som man förtjänade resten av helgen hahahah

men nu är det juh långt tills man fyller år igen .,.tack o lov



Päce aut fools

Av Lepjuke - 20 november 2007 12:10


  Jah helgen är över..!!

var ut på monster fylla i fredags..

lördagen bestog av laserhallen och bubbling med the crew

Efter det skulle det bli utgång.. men så blev inte fallet!

jag gick hem och försökte sova.


måndag

 satans måndagar !!  jag fick ta bort min katt som hade fått cancer

vila i frid sixten.. inte nog med det så har jag blivigt tok sjuk också

for till jobbet.. men dom skickade hem mig igen :p


så väl hemma försökte jag sova igen ..

men det går inte.. allt bara snurrar!!


nae nu ska jag snurra vidare . so long fools!

Av Lepjuke - 16 november 2007 22:58



 Boys Noize  - oh

Av Lepjuke - 15 november 2007 10:10




 fan också! 


att man aldrig kan låta bli :D

Av Lepjuke - 12 november 2007 09:52


 synd att inte snön kan vara varm istället..

Av Lepjuke - 6 november 2007 12:14



 Jisses vad jag är hungrig nu!

kan inte gå på lunch heller.. måste vänta på en kund

som ska komma om 1 tim o 15 min sen...


by the way fick jag bilder på jonas Tattoo

som jag målade :D

Av Lepjuke - 5 november 2007 11:53



 Vaknade senare än jag borde..

 skulle skrapa rutorna på bilen ..då gick is skrapan sönder

hamnade i världens längsta kö pga., ÖVNINGSKÖRNING!!!!

klev ur bilen på jobbet.. halkade och höll på att slå ihjäl mig

min mobil pajade (ännumer)

bensin kortet har slutat funkat!..


Halva dagen har gått på denna Otroligt sköna måndag

jag skulle ha stannat hemma känns det som . . .

Ovido - Quiz & Flashcards