-I Am This -

Alla inlägg under januari 2008

Av Lepjuke - 27 januari 2008 15:03



 Wooa en till söndag med monster bakfylla 

att man orkar,,,  


helt klart värt det iaf

 slipper juh operation och tabletter också...

sweet..


over n out fools 

Av Lepjuke - 22 januari 2008 19:38


 illa illa illa ..

 i morrn får man dommen .. Operation eller inte

äckligt nervös ..



synd att det inte kunde vara torsdag i morrn

istället

Av Lepjuke - 21 januari 2008 11:05



 "Man är inte för full om man kan ligga på golvet utan att hålla i sig"

 ¨

satans måndag... men snart helg igen

Av Lepjuke - 19 januari 2008 17:29


Jisses vilken fredag uj uj!!

satans Roger!.. jag skyller allt på dig


tänk vad mycket bättre man skulle känna sig

om inte du jobbade på olearys..


man kan juh iofs gå till någon annan krog hahahaha..


smart jag känner mig i dag ., Mella - Jack Daniels 0-1


Nepp nu ska jag och Mr.Tok tärd göra lördagen ett minne blott


Av Lepjuke - 18 januari 2008 22:17



 sitter o dricker några kalla och lyssnar på massa tok gammla låtar

:D hittade en fin klassiker som jag måste lägga upp


Aaa men skål så länge då !!


steve angello & laidback luke - otherwize then

Av Lepjuke - 16 januari 2008 06:15



 Tidig morgon är inte mellas grej!...

 att vakna så satans tidigt är att dö en smula..


jag skulle ha fortsatt slöa i sägen om det inte

vore så att jag redan satt på jobbet >:(


Av Lepjuke - 14 januari 2008 12:23



 jaaa man överlevde ytterligare en helg haha!

1 vecka kvar med painkillers sen så är det bra hoppas jag




Av Lepjuke - 9 januari 2008 13:45



 Mark Mendes - Beneath You (Original Mix)


finns någon skum mix på låten som jag vill ha

men som vanligt  inte finns att hitta ..



Skapa flashcards