-I Am This -

Alla inlägg under mars 2010

Av Lepjuke - 29 mars 2010 22:48

Off

Av Lepjuke - 29 mars 2010 17:32



jag måste ha gjort något väldigt dumt i mitt tidigare liv!




 Let it begin!


3 veckors helvete.

Av Lepjuke - 25 mars 2010 16:59



 


Boys Noize & Erol Alkan - Lemonade


Wippenberg - Pong


The Disco Boys - I Surrender (D.O.N.S remix)

Av Lepjuke - 24 mars 2010 18:53


Less med stort L



träningsvärk,banken,folksam,doktorn,sthlm,

fjällhelvete(Åre),konferens,hotell,saknar,

soooooova,utbildning...





Av Lepjuke - 22 mars 2010 17:18


helsikke! här var det längesen man var..


Idag har jag lärt mig följande!


- Ta bort handen innan någon stänger bildörren

- måndagar är inte den nya fredagen

- kunden har inte alltid rätt.. hur mkt dom än vill

- jag ska inte ha kundkontakt på måndagar

- jobbets datorer går inte snabbare för att man slår dem

- du kan inte öpppna dörren med en avbruten nyckel

- sluta hoppas på saker o ting

- ge FAAN i att köpa massa kläder jag inte behöver


Tisdag imorgon!...


 jag längtar redan  :)

Ovido - Quiz & Flashcards