-I Am This -

Alla inlägg under september 2007

Av Lepjuke - 13 september 2007 12:00


Satan vad trött jag ÄR! jobba jobba jobba..!

har fått nå knas med mina ögon också..det svider som bara den om jag har dom öppna, Hah! kan juh va lite svårt att blunda och köra bil

..går förmodligen över snart (hoppas)

Hösten då! ..den tycker jag vi kan hoppa över

tärd period med depprisioner och bruna fula löv mm!

inget att se fram emot., iofs spelningen med Sunblock ska väl kanske bli

kul..


men bara kanske! ;)

Av Lepjuke - 7 september 2007 17:34


 Jah!.. kvällen närmar sig med stormsteg..

blir satans med fest .. först spelning på Primero

sen efterfest med pol åh grejer :) Hah!..

Lördag

Fest på kåren .. kanske spela lite

och dricka mkt hahaha..


over n out for now fools!!

Av Lepjuke - 6 september 2007 20:19


 woho! .. jaa då var man en bloggare ,hahahaha!

jisses .. att man inte har bättre saker att göra

som att kanske ta och städa lägenheten eller något sånt..

iofs! mina dammråttor springer inte iväg

Så jag hinner nog jaga dom nån annan gång

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards