-I Am This -

Direktlänk till inlägg 9 maj 2009

En Nykterist Bekännelser

Av Lepjuke - 9 maj 2009 12:43


jaa jag kan ärligt säga att jag kan det här med att vara nykter nu!

har tappat räkningen på veckorna :)


men men .. inte långt kvar nu (fick jag höra)


inget ont som inte har något gott med sig..

lite väckarklockor då och då är vad vi alla behöver, inte minst i en värld

där man enbart tycks ha trevliga vänner* när man är onykter..


nog!  adios suckers



Laidback Luke - Need Your Loving (Felix Cartal Remix) [MF]


Romanthony - Never Fuck (Congorock Remix) [MF]


Lady GaGa - Poker Face (LAZRtag Remix) [YSI]


GTRONIC - Slasher [zshare]


Felix Cartal - The Wind Blows (Felix Cartal Remix) [MF]


Tonka - Website (Malente Re-edit) [direct]






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lepjuke - 22 oktober 2010 18:04

  Tänk att jag aldrig blir less på denna!  Damn! ...

Av Lepjuke - 22 oktober 2010 17:59

  nya LePjuke II på spotify.       fridens!  

Av Lepjuke - 1 oktober 2010 19:29

Av Lepjuke - 30 september 2010 20:26

IRC dance movement from . on Vimeo.

Av Lepjuke - 4 september 2010 08:57

. leva?

Ovido - Quiz & Flashcards